Panaszkezelés

Tisztelt Ügyfelünk!

Az OVERDRAFT Hungary Zrt. a hitelintézetekről és pénzügyi vállalkozásokról szóló 2013. évi CCXXXVII. törvény hatálya alá tartozó pénzügyi vállalkozás, így panaszkezelési eljárását ennek figyelembevételével alakította ki.

Társaságunk számára fontos, hogy bárki számára érthető, világos tájékoztatást adjunk, az általunk kezelt követelések mindkét fél számára elfogadható rendezése során figyelemmel legyünk az Adósok érdekeire, ennek keretében elsősorban megállapodásra törekszünk.

Amennyiben a követeléskezelés során Társaságunk bármely intézkedését sérelmesnek tartja, úgy lehetősége van panaszt tenni, amelyet Társaságunk a jogszabályokban meghatározott módon kivizsgál. Ennek részleteit a Panaszkezelési Szabályzat tartalmazza.

Ha Önnek panasza van, akkor javasoljuk, hogy a letölthető panaszkezelési nyomtatványt kitöltve küldje el Társaságunk címére, vagy vegye fel a kapcsolatot velünk telefonon és használja a panaszkezelés menüpontot. Ezúton is tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy a telefonon tett panaszbejelentéseket jogszabályi kötelezettség okán hangrögzítéssel dokumentáljuk, amennyiben Ön ehhez nem járul hozzá, úgy panaszát személyesen, vagy írásban teheti meg.

OVERDRAFT Hungary Zrt.

Panaszkezelési Szabályzatunkat és a Panaszbejelentő nyomtatványt a letölthető dokumentumok oldalon töltheti le, irodánk nyitvatartását és telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetőségét a kapcsolat menüpontban találja.